Dulap de oficiu la comanda Т- 8
Prețurile de pe site pot diferi într-o măsură mai mare sau mai mică de prețurile reale, vă rugăm să verificați prețul cu managerii noștri, pentru aceasta ne puteți contacta folosind informațiile specificate în secțiunea „Contact”.
Echipa noastră creează mobilier la comandă din materiale de cea mai înaltă calitate și se integrează cu ușurință în orice spațiu.
În conformitate cu preferințele și dorințele individuale ale clientului.
Prețurile depind de materialele selectate. Anunțați-ne dacă vă putem ajuta cu altceva!”
Dimensiuni (înălțime × lățime × adâncime) × × cm
La ce să fii atent atunci când alegi un dulap de birou
Unul dintre cele mai importante criterii este optimizarea spațiului interior.
De aceea, ar trebui să alegeți modele cu rafturi reglabile.
Este important să luați în considerare și sarcina pe care o pot suporta rafturile. Acest lucru va evita deformarea și pierderea documentelor din cauza prăbușirii structurii.
Dulapurile cu blocare sigură asigură depozitarea în siguranță a documentelor importante și protejează împotriva accesului neautorizat.
Criteriile precum sistematizarea și accesibilitatea documentelor sunt, de asemenea, importante.
Prezența secțiunilor marcate și a indexurilor alfabetice ajută la menținerea ordinii și facilitează găsirea documentelor necesare.
În plus, dulapurile de arhivă ar trebui să se potrivească cu estetica generală a spațiului de lucru și să fie confortabil de utilizat. Optimizarea spațiului de birou cu dulapuri de arhivă Optimizarea spațiului de birou.
Este foarte important să organizați corect spațiul.
Acest lucru este posibil dacă cabinetul îndeplinește următoarele criterii:
Dimensiune.
Trebuie să corespundă formatului documentelor stocate (A0-A5). Numărul de cutii. De obicei sunt doi. Cu toate acestea, în funcție de nevoi, pot fi mult mai multe.
Fiabilitatea.
Dulaprul trebuie să fie rezistent la orice impact și foc.
Universalitate.
Modificarea spațiului interior ar trebui să permită configurarea dulapului pentru diferite formate de documente.
Când amplasați un dulap de arhivă într-un birou, este necesar să luați în considerare nu numai dimensiunea acestuia și numărul de documente stocate, ci și frecvența de utilizare a mobilierului. Dulapul trebuie amplasat într-o parte a biroului unde va fi ușor accesibil angajaților.
Mobilierul nu trebuie să creeze obstacole în calea mișcării.
Puteți cumpăra dulapuri de birou pentru depozitarea documentelor din magazinul https://mobila-chisinau.md/ru/ofisnye-shkafy.
Nu puteți găsi?
Dacă nu ați găsit ceea ce căutați, utilizați căutarea rapidă
Aveți întrebări?
Utilizați apelul invers și vă vom suna înapoi în 5 minute
Aveți nevoie de un sfat?
Dacă vă este greu să faceți o alegere, scrieți-ne un e-mail